Dialogen med dig är viktig för oss och vi vill att det ska vara enkelt för dig att nå oss. Nedan hittar du information om hur du gör en felanmälan eller kontaktar oss för olika frågor. Du hittar även information om hur du går till väga efter kontorstid när vi har stängt.
Du gör enkelt en felanmälan på "Mina sidor". Logga in när det passar dig via vår hemsida eller app och registrera ditt ärende, som du sedan själv kan följa.
I vårt Forum kan du hittar du frågor och svar på vanliga frågor. Du kan också söka information och ställa frågor till oss, antingen direkt i Forumet, via mail eller telefon 08-682 61 00.
Om du hellre vill besöka oss på vårt huvudkontor finns vi på Bollmorabacken 15 / Bollmoravägen 119.
Öppettider för besök
Måndag - fredag klockan 07.30-12.00. Därefter endast bokade besök.
Telefontider:
Måndag – torsdag klockan 08.00-16.00 och fredag 08.00-12.00. Måndag - torsdag är det stängt för lunch mellan 12.00-13.00
Vid akuta fel efter kontorstid:
Fastighetsjouren
telefon 08-682 61 99
Störningsjouren
telefon 08-682 61 88
Larm i nödsituation 112
Anticimex
Kundtjänst tel 08-517 63 400 eller 08-517 63 300. Ange Tyresö Bostäders kundnummer 10218.
Avarn Security
Betalning av parkering sker via automat eller app. Vid problem ring 08-556 558 20 eller 010-210 94 05 för frågor om exempelvis parkering och kontrollavgifter.