
Du kan enkelt göra en felanmälan via "Mina sidor" när det passar dig via vår hemsida eller app. Här kan du också följa ditt ärende.
Nytt gällande nycklar
Om du behöver en ny nyckel eller en extra nyckel ska du göra en felanmälan. Vi förbereder då rekvisition om det gäller en lägenhetsnyckel eller tar fram den nyckel du behöver. När du sedan kommer till vårt kontor är det bara att hämta. Allt för en enklare och smidigare hantering.
Tänk på att vi har ändrade öppettider för spontanbesök. Vi har öppet måndag till fredag klockan 07.30-12.00. Därefter endast bokade besök.
Ladda ner Tybo-appen
Appen är en tjänst som underlättar för dig som hyresgäst. För att använda appen, få pushmeddelanden eller se nyheter krävs ingen inloggning, det sker först när du ska gå till "Mina sidor" eller göra en felanmälan.
Det bästa med appen är att du kan prenumerera på ditt (och andras) bostadsområde och få information om nyheter och händelser, exempelvis en akut vattenavstängning. Här kan du även göra en felanmälan och hitta information om ditt boende i en husbok.
Ladda ner den nya appen idag!
Sök TYBO AB

Uppdatera ”Mina sidor”
Vi tänker på miljön och arbetar alltmer mer digitalt. För att du ska kunna ta del av information och de tjänster som vi framöver kommer kunna erbjuda är det viktigt att du har aktuella personuppgifter registrerat på "Mina sidor" och en aktuell mailadress. Så logga in på "Mina sidor" och kontrollera dina uppgifter, https://www.tyresobostader.se/mina-sidor/logga-in