
Du kan enkelt göra en felanmälan när det passar dig bäst via vår hemsida www.tyresobostader.se eller vår APP. Det gör du genom att logga in på "Mina sidor". Här kan du också enkelt följa din felanmälan.
Nytt gällande nycklar!
Om du behöver en ny nyckel eller en extra nyckel vill vi att du går in och gör en felanmälan. Vi förbereder då rekvisition om det gäller en lägenhetsnyckel eller tar fram den nyckel du behöver. När du sedan kommer till vårt kontor är det bara att hämta. Allt för en enklare och smidigare hantering.
Tänk på att vi även har ändrade öppettider för spontanbesök. Vi stänger nu klockan 12.00 måndag -fredag. För en senare tid behöver du boka tid för ditt besök.
Varför ladda ner Tybo´s app?
Appen är en tjänst som är tänkt att underlätta vardagen för dig som hyresgäst. Att du snabbare ska kunna få information om sådant som gäller dig och ditt område.
För att använda appen, få pushmeddelanden eller se nyheter så är det ingen inloggning. Inloggning sker först när du ska gå till "Mina sidor" eller göra en felanmälan. Administrations inloggning är för oss som hanterar appen.
Det bästa med appen är att du kan prenumerera på ditt (och andras) område och får då ett pling i telefonen om det skulle vara något som vi snabbt måste nå ut med, exempelvis en akut vattenavstängning. Här kan du även göra din felanmälan, logga in på Mina sidor eller hitta information om ditt boende i en husbok.
Ladda ner den nya appen idag!
Sök TYBO AB

Uppdatera ”Mina sidor”
Vi tänker på miljön och arbetar alltmer mer digitalt. För att du ska kunna ta del av information och de tjänster som vi framöver kommer kunna erbjuda är det viktigt att du har aktuella personuppgifter registrerat på "Mina sidor" och en aktuell mailadress. Så logga in på "Mina sidor" och kontrollera dina uppgifter, https://www.tyresobostader.se/mina-sidor/logga-in